УЧІТЕСЬ, ЧИТАЙТЕ, І ЧУЖОМУ НАУЧАЙТЕСЬ Й СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ. Т.Г.ШЕВЧЕНКО

четвер, 10 березня 2022 р.

Психологічна допомога для дорослих і дітей



Сподіваємося ця інформація буде своєчасною і корисною для вас.
Бережіть себе і своїх близьких!
Слава Україні!
Кілька людей мені написали за останній час, що вони дивно почуваються через те, що знаходять можливість позайматися фізичними вправами.
Це один із проявів "Провини вцілілого", про яку зараз так багато говорять. Про цей синдром поділюсь пізніше, а поки хочу ще раз наголосити, що
якщо ви зараз в безпеці і маєте можливість позайматися - робіть це! Якщо можете піти прогулятися під мирним небом, випити флетвайт і спокійно почитати книжку в кав'ярні - будь ласка, насолодіться цим!
Тим хто зараз під обстрілами або лишились в не надто безпечних містах дуже не вистачає нормального життя, я от тільки рада, коли друзі надсилають свої фото де вони цілі, здорові, посміхаються і п'ють каву. Мене це наповнює ресурсом - я знаю що у інших все добре. Менше приводів для хвилювання.
Це по-перше.
По-друге, треба не забувати турбуватися про своє здоров'я. Бо хворою спиною та шлунком ви країні не допоможете. Сьогодні я бачу здоров'я кожного частиною допомоги країні - потурбуйся про себе зараз самі, щоб потім не завантажувати медичну систему України своїми хворобами, яких можна було б уникнути! Тому зараз треба продовжувати (або самий час почати) фізичні вправи хоча б мінімальні та наскільки це можливо в даних умовах нормально харчуватися і тримати питний режим.
По-третє, чим більше ви зараз наберетесь ресурсу, тим більше зможете допомогти після. Війна скінчиться і нам треба буде відбудовувати країну. Фізично розгрібати вулиці, допомагати фінансово, інформаційно. І якщо у вас прям зараз немає на це сил - набирайтесь їх і допоможете потім, коли сили будуть.
Нормально заморитися. Нормально не думати про війну 24/7. Нормально втратити ефективність.Нормально радіти життю!
Головне коли наберетесь ресурсу повертайтесь в стрій і продовжуймо боротьбу.
Слава Україні!
Alina Kobenko

Немає коментарів:

Дописати коментар