УЧІТЕСЬ, ЧИТАЙТЕ, І ЧУЖОМУ НАУЧАЙТЕСЬ Й СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ. Т.Г.ШЕВЧЕНКО

середу, 31 травня 2017 р.

«Моє рідне місто над Дніпром» засідання читацького клубу «Сузір’я»

30 травня 2017року  в районній бібліотеці ім. П. Усенка для дітей відбулося чергове засідання читацького клубу  «Сузір’я»,  присвячене Дню Києва.

Бібліотекар О.Купріян ознайомила гостей вечора зі своєрідним часописом рідного району «Березняки. Вчора. Сьогодні. Завтра». Перегляд відеощоденника «Місто моєї мрії» супроводжували пісні про Київ, тим самим ,створюючи у присутніх піднесений та ліричний настрій. Музичні мініатюри маленьких читачів бібліотеки та учнів музичної школи №20 справили на гостей заходу  незабутнє  враження.





Маргарита Криницина – славетна актриса,  мешканка  Березняків. Тому перегляд документальної стрічки «Ах, не говоріть мені про кохання»  у головній ролі з Маргаритою Кринициною сколихнув особисті спогади членів клубу, які зустрічались із нею та були добрими сусідами. 
Захід закінчився  переглядом ностальгічної фотопрезентації «Історія Березняків у світлинах». 
ЗАПРОШУЄМО ДО БІБЛІОТЕКИ!
МИ ЗАВЖДИ ВАМ РАДІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар