УЧІТЕСЬ, ЧИТАЙТЕ, І ЧУЖОМУ НАУЧАЙТЕСЬ Й СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ. Т.Г.ШЕВЧЕНКО

середу, 12 жовтня 2016 р.

«НЕ ІМЕНУЙ ЖЕ МЕНЕ ПОЕТОМ, ДРУЖЕ МІЙ! Я ХОЧУ БУТИ ТІЛЬКИ ЛЮДИНОЮ, ЯКИХ ТАК МАЛО НА СВІТІ»: до 110 – річчя від дня народження І. Багряного.

     2 жовтня 2016 р. виповнилося 110 років від дня народження  Івана Павловича Багряного  українського поета, прозаїка, драматурга, публіциста, громадсько-політичного діяча, чиїми творами зачитувалися і зачитуються й нині різні покоління людей у різних країнах.
    В пам'ять про видатного письменника працівники районної бібліотеки ім.
П.Усенка для дітей спільно з Київським університетом ім. Б.Грінченка організували на базі книгозбірні літературний портрет «Не іменуй же мене поетом, друже мій! Я хочу бути тільки людиною, яких так мало на світі». Аби полегшити знайомство старшокласників у школі з постаттю Івана Багряного, ми запросили до себе учнів 9-го класу СЗШ №195 ім. В.І.Кудряшова.
      Для них бібліотекарями була організована книжкова виставка – роздум «Я хочу бути тільки людиною», Галина Василівна Клічак, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української літератури університету ім. Б. Грінченка, провела вахту памяті «Літопис життя і творчості Івана Багряного».
    Зі свого літературного ракурсу студентка 2- го курсу факультету української філології того ж університету Тетяна Соколовська розповіла про «Постать, якою пишаються сучасники». Так старшокласники дізналися не лише про особистість відомого письменника, а й про його важкий творчий шлях в добу репресій і поневірянь.

   




     Учні глибоко пройнялися проблематикою творів і важким життям Івана Павловича, співчували його героям, раділи їх перемогам.

    
Захід завершився позитивним та веселим виступом фольклорного дитячого ансамблю «Берегинька», який символічно став доказом незламності українського народу та його культури. Адже Іван Багряний завжди мріяв, що колись усе – таки настане «ЕПОХА шанування людської гідності і людського права – дихати, жити, думати і одверто говорити... Епоха культу матері і дитяти... Епоха торжества людського щирого серця, вільного, незтероризованого, не зганьбленого, не підгорненого  ні під чий  брудний чобіт...»
ЗАПРОШУЄМО ДО БІБЛІОТЕКИ!
МИ ЗАВЖДИ ВАМ РАДІ!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар