УЧІТЕСЬ, ЧИТАЙТЕ, І ЧУЖОМУ НАУЧАЙТЕСЬ Й СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ. Т.Г.ШЕВЧЕНКО

понеділок, 4 червня 2012 р.

ВІТАМІННИЙ КОКТЕЙЛЬ


                                Щоб мати здоров'я, слід правильно їсти,
                                Вживати поживне і тільки корисне.
                                Їж фрукти і овочі кожної днини,
                                В них всі вітаміни на користь дитини.

Вітамін А. Якщо ви хочете мати гарну шкіру, рум'яні щічки та добрий зір, звертайтеся до мене. Я товаришую із морквою, помідором, абрикосом, петрушкою, зеленою цибулею та кропом.
Вітамін В. Якщо хочете зростати сильними, веселими і мати добрий апетит, я допоможу. А товариші мої - це картопля, горошок, буряк, редис, квасоля та зелений салат.
Вітамін С. Якщо ви хочете мати міцне здоров'я, бути завжди бадьорими, я стану вам у пригоді. Мої друзі - лимон, апельсин, порічка та чорна смородина, капуста, зелена цибуля та хрін.
Вітамін Д. Я дуже потрібний тим, хто хоче швидко і добре рости, мати гарну статуру та міцні зуби. Мої друзі не ростуть ані в садку, ані на городі, але маю корисні подарунки - це молоко, яйця, сир, вершкове масло. До того ж я товаришую із самим сонечком: влітку його промінці разом із засмагою передають вам і вітамін Д, тобто мене.
                         ПРИХОДЬТЕ ДО БІБЛІОТЕКИ! МИ ЗАВЖДИ ВАМ РАДІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар