УЧІТЕСЬ, ЧИТАЙТЕ, І ЧУЖОМУ НАУЧАЙТЕСЬ Й СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ. Т.Г.ШЕВЧЕНКО

середу, 11 жовтня 2017 р.

"ЗДОРОВИМ БУТИ КЛАСНО!" галявина здоров`я

Здійснити мандрівку на галявину здоров`я 11 жовтня запросила районна бібліотека  ім.П.Усенка для дітей учнів 3 класу спеціалізованої школи I ступеня №327 з поглибленим вивченням іноземної мови.  
 Про те, що найдорожчим надбанням людини є здоров`я, діти дізналися  з медіа-презентації "Здоров`я - головний скарб" та книжкової виставки "Абетка здоров`я".
 Корисні поради  отримали хлопчики та дівчатка від героїв мультфільму "Охоронці здоров`я" та дружно посміялися з медіа пригод Петрика, який рахував слоненят.
 Під час турніру "Щоб бути здоровим" дітлахи продемонстрували свої знання й навички, а бадьора ранкова зарядка довела всім присутнім, як класно бути здоровим.
ЗАПРОШУЄМО ДО БІБЛІОТЕКИ!
МИ ЗАВЖДИ ВАМ РАДІ!



Немає коментарів:

Дописати коментар