УЧІТЕСЬ, ЧИТАЙТЕ, І ЧУЖОМУ НАУЧАЙТЕСЬ Й СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ. Т.Г.ШЕВЧЕНКО

пʼятницю, 25 травня 2012 р.

27 травня - День міста Києва


                         Тебе люблю я, Києве. Довіку і незмінно.
                         Це місто - наче матінка. І я - твій рідний син.
                         Усе, що нині вмію я, віддам тобі уклінно –
                         Живи і квітни, сонячна перлино із перлин.
                                                                                          Михайло Могилевич
                                        ПРИХОДЬТЕ ДО БІБЛІОТЕКИ!
                                               МИ ЗАВЖДИ ВАМ РАДІ!
                    На Вас чекає постійно діюча книжкова виставка:   
                                   "Мій дорогий, мій улюблений Київ" 


Детальніше:

Немає коментарів:

Дописати коментар